3 Ocak 2014 Cuma

T. E. Sivec - Güzel Bir Yalan [YORUM]


Orjinal Adı: A Beautiful Lie
Seri Bilgisi: Playing with Fire
GoodReads Puanı: 4.15
Türkçe Yayın: Aspendos Yayınevi
Çevirmen: İsmail Korhan Tok




Yeni yılın ilk yorumu Aspendos Yayınevinden Güzel Bir Yalan ile gelsin.... :D :D
Kitap fuarında aldığım kitaplardan biri de Aspendos Yayınevinden çıkmış olan Güzel Bir Yalan kitabı oldu. İş ve ev yoğunluğu, sayfa yoğunluğu, tur yoğunluğu derken, sabah ve akşam serviste bir hafta boyunca bana eşlik etti. 
İlk önce şunu söylemek istiyorum. Kitabın harika kapağı ve içerik hakkında çok da detay vermeyen arka kapak yazısının etkisi ile salt romantik bir kitap aldığımı düşündüm. (Bu arada kitabı tavsiye eden sevgili arkadaşıma da burdan ayrıca teşekkürler. ) Okumaya başladığımda ise bu düşüncem kuvvetlendi. Evet, üçlü bir aşk hikayesi vardı. Annabelle, Milo ve Garret. Annabelle ve Milo nişanlı ama Garret'te Annabelle'ye aşık. Ama içten içe, kendince saklamış.Tabi ben hemen kurdum kafamda. Kızın nişanlısı ölmüş, diğeri de aşık ama vicdan azabı var. Gerçekten de Milo'nun öldüğünü, Anna'nın da aslında Garret'e hiç boş olmadığını da okuyoruz. Ama sayfaları okudukça  kafamda kurduğum yönde ilerlerken olaylar birden değişmeye başladı. Aslında üç arkadaşın da birbirlerinden sakladıkları neler neler varmış. Özette olsa anlatıp keyfinizi kaçırmayım ama vay be deyip kalıyorsunuz, bunu belirteyim. (Şahsen ben öyle oldum. :D ) Romantizm ve cinsellik var ama bundan çok daha fazlası olarak cidden acayip bir aksiyonda var. Düşünün ki karşınızda Görevimiz Tehlike tarzında bir film ya da -izleyenler var ise bilir- Alias tarzında bir dizi var ve onu izliyorsunuz.(ki kitapta bu diziye de gönderme yapmış) Temposu hiç düşmeden devam ediyor. Kitabı okumaktan oldukça hoşlandım ve serinin 2. kitabını merakla bekliyorum.  Olumsuz olarak  söyleyebileceğim tek şey edisyondaki hatalarıydı.
Bunu gözardı edebilirseniz (ben ettim valla :D ) ve aksiyon-romantik kitapları seviyorsanız mutlaka okuyun diyerek tavsiye ederim.


Değerlendirmem


4-Ortalamanın oldukça üstündeydi, keyif aldım



***

Güzel Bir Yalan 

İlk önce çocuk kızı görmüştür ama arkadaşı ilk hamleyi yapar.

Kız daha güvenli olan tercihi yapar ama kalbi gerçeği biliyordur.

Severler, arzularlar, yalan söylerler.

Garrett McCarthy, Annabelle Parker ve Milo Roberts çok yakın arkadaşlardır. Mezuniyetlerinde, evliliklerinde birbirlerinin sevinçlerine ortak olup zor zamanlarda da birbirlerine destek olurlar.

Arkadaşlardan biri trajik bir şekilde susturulunca geride kalan iki arkadaşa parçaları birleştirip gerçeği ne pahasına olursa olsun bulmak düşer. Ancak yavaş yavaş arkadaşlarının yalanlarını ve arkasındaki güçlü insanları buldukça herkesi, her şeyi ve hatta kendilerini bile sorgulamaya başlarlar.

Herkesin sırları vardır; bazıları aşk için yaparken, bazıları güç için yapar. Bu sırlar algıları ve gerçeği değiştirir, hatta bazen hayatları mahveder.??Tüm hayatınızın baştan sona bir yalan olduğunu öğrenirseniz ne yaparsınız?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder