20 Ocak 2014 Pazartesi

RKBT 14.TUR || 1. Gün || Mary E. Pearson - Hayata Uyanmak || Tanıtım - Ön Okuma - Çekiliş




Renkli Kalemler Blog Tur olarak Nemesis Kitap'tan Hayata Uyanmak kitabının turuyla yeniden sizlerleyiz.
İlk günümüzde Tanıtım,Ön okuma ve Çekiliş için benim bloguma misafirsiniz.

Tanıtım

"Sürekli artan temposuyla, son zamanların en sürükleyici hikâyesi." Publishers Weekly
Benim bir kimliğim vardı.
Adım vardı: Jenna Fox.

Bana öyle olduğunu söylediler. Oysa ben, bir isimden daha fazlasıyım. Bana söyledikleri şeylerden daha fazlası Önüme koydukları durum değerlendirmeleri ve rakamsal verilerden daha fazlası İzlettikleri videolardan fazlası
Daha fazlası Ama ne kadar fazlası olduğundan emin değilim. Çünkü hatırlamıyorum.
Yüzümü ellerinin arasına almış ve Küçük meleğim, demişti babam, sabırlı ol. Her şey sana geri gelecek. Zamanla hepsini geri kazanacaksın; zamanla Şimdi baktığımda, yürüyüşümün normale döndüğünü söyleyebilirim. Ama aynı şeyi hafızam için söyleyemiyorum. Annemi, babamı ya da Lilyyi hatırlamıyorum. Bir zamanlar Bostonda yaşadığımı da hatırlamıyorum. Kazayı hatırlamıyorum. Jenna Foxu hatırlamıyorum.

Babam zamanla her şeyi geri kazanacağımı söylüyor. Zaman iyileştirir, diyor.
Bense ona söyleyemesem de, zamanın ne olduğunu hatırlamıyorum


Ön Okuma 


ve çekiliş....
(sonuçlar RKBT facebook sayfamızda açıklanacak)




Tur takvimimiz



hoşçakalın, sevgiyle kalın...
Çiğdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder