1 Kasım 2014 Cumartesi

Fatih Murat Arsal - Beni Bırakma [YORUM]


ARKA KAPAK

İnsanlara güveni olmayan yalnız bir kadın Geçmişi tehlikelerle dolu yakışıklı bir adam

Güzelliği tescilli bir mankenin eski bir mahkûmla ne işi olur? Kader sinsi yöntemlerle onları karşılaştırınca, beraberlikleri kaçınılmaz oldu.
Karakterleri farklı olsa da Ayrılık kesin olsa da Bir güç onları bir arada tutmaya kararlıydı!
Kalbi başkası için atan Gamze ihtiyaç duyduğu güven ve sevginin, mavi gözlü bir serseride olacağını nereden bilecekti? Kalbindeki ve bedenindeki her zerrenin ona ait olduğunu anlayamadı.
Ta ki bu özel adamı kaybedeceği ana kadar Ta ki genç adam onun hayatından çıkıp gidinceye kadar Ve arkasından bağıramadı bile! Keşke ona seslenebilseydi! Ve keşke ona diyebilseydi
BENİ BIRAKMA!

YORUM

Beni Bırakma ile sonunda FMA'nın kalemiyle tanışmış oldum. Çok sevilen takip edilen bir yazar olduğunu biliyordum ama kısmet şimdiyeymiş.
Sıralamasına bakmaksızın Beni Bırakma ile başlamamın bir sebebi var, kitabı başkasıyla takas etmem!!! Ancak şunu söylemem gerek; pişman oldum bile ama sözden de dönülmez malesef...
İlk fırsatta kütüphaneme yeniden ekleyeceğim.
Bu kitap türkiş casuslar diye adlandırabileceğim gruptan Akın ve manken Gamze hanım'ın hikayesi.
Akın cezasını çekip cezaevinden çıkan eski bir subay. Aslen devlet adına çok gizli görevlere  giden bir ekibe dahil. 
Gamze'de çok başarılı bir manken, dünyanın 10 güzel kadını arasında yer alıyor. Ama gel gör ki saf, çok saf... Kendisi gibi bir manken olan bir erkeğe aşık ve o da beş para etmez dediklerinden. 
Tabii ki belasını bulmuş ve hapse girmiş. 
 Kendisiyle Gamze'nin onu ziyaret ettiği zaman karşılaşıp söyledikleriyle beraber notunu veriyorsunuz. Gamze kar kış kıyamet derken ve de ağlayarak ceza evinden çıkarken bir deve çarpar, mavi gözlü iri yarı saç sakal karışık Akın'a!!! Kader yollarını bir şekilde kesiştirmiştir artık....

Kitaba minik bir giriş diyeceğim özetten sonra ilk kez okuduğum bir yazar için düşüncelerim şöyle:
Bir erkek yazar, hem de aşk romanı ve de güzel yazıyor. :) :)
Akıcı, kurgusu sağlam, yer ve mekan ayrıntıları oldukça gerçekmiş hissi veriyor. 
Aksiyonlar, tehlikeler, dostluklar güzel anlatılmış. 
Diğer kitaplarını da okuyor olacağım. 
Ancak takıldığım ve hoşlanmadığım bir durum var ki o da Gamze ve Akın'ın cinsellik kokan diyalogları. Kitabın bu kısımlarından hoşlanmadım. 
Abartılıydı. 
İlerleyen kısımlarda ya alıştım ya da bu tarz diyalogların ağırlığı azalarak biraz daha romantikleşti sanırım.
Bu hoşnutsuzluk dışında gayet beğendiğim bir kitap oldu Beni Bırakma, darısı diğer FMA kitaplarının başına diyelim :D :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder