5 Mart 2014 Çarşamba

2014 CNR EXPO KİTAP FUARI

Bildiğiniz gibi ayın 1 itibariyle İstanbul'da CNR Expo Kitap Fuarı başladı. Tabii bende cumartesi sabahı saat 09:00'da attım kendimi dışarı. Oturduğum yer itibariyle fuarla aramızda kıta farkı olsa da tüm olası ulaşım imkanlarını araştırdım ve en makul gelen otobüs, tramvay ve metro üçlüsünü kullandım. Anlayacağınız azmin elinden hiçbir şey kaçmaz ve ilk günden açılışı yaptık. Yaptık diyorum çünkü sevgili Kitap İklimi ile buluşarak fuar keyfini birlikte çıkardık.
Yazı bugüne kaldı çünkü laptopum bozuldu. (kriz yaşıyorum resmen) Kardeşim sağolsun bugünlük bilgisayarını bana tahsis etti. Umarım benimki de tamir edilebilir.
Neyse biz dönelim fuara :)
Sanırım yeni bir fuar olması bir de ilk gün olması nedeniyle bizim gittiğimizde çok aşırı bir katılım yoktu. Umarım sonraki günlerde biraz daha artmıştır. Girişin ücretsiz olduğunu da belirteyim. Ağırlık 4. salonda ama 2 salonda da standlar vardı. Yoğunluğun fazla olmaması bizim açımızdan iyi oldu, bir çok yayıneviyle hoş sohbetlerimiz oldu. Özellikle, Pena Yayınları, Martı, Pegasus ve Epsilon. Gerçekten çok keyifli bir gün oldu. Merak ettiğim bazı blogger arkadaşlarla tanışmak da günün bonusuydu.
Çok fazla resim çektim ve hepsini Kitapların Penceresinden sayfamda yayınladım o nedenle hem indirimleri hem de fotoğraflar için sayfama beklerim sizi. tık tık
Alışverişime gelirsek istediklerim hiç bitmiyor ama şimdilik bunlarla yetiniyorum.




3 yorum:

  1. valla hepsine bayıldım çoğu yakında almak istediğim kitaplar..en çok dikkatimi Güzeller Özeller Çirkinler Ekstralar grubu çekti,şimdiye kadar hiç bi yerde rastlamamıştım..türleri nedir?

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler haribu :) Genç Yetişkin-Distopya türünde, Delidolu yayınlarından çıktı. Bende merak ederek tüm seriyi aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman keyifle okuyun bolca yorum paylaşın diyeyim ,sonra da darısı başıma olsun ben de alayım ;)

      Sil