5 Haziran 2014 Perşembe

Mimlendimmm :D :D




Son Sayfam tarafından mimlendim  :)



Blog açma hikayeniz nedir?
Aslında ben bu tarz şeylerde çok beceriksizim. Bu nedenle misafir yazar olarak Kitap İklimi'ni mesken edinmiştim. (yorum konusunda yaz yaz diyen sevgili Pınar'dır :D) Sonra bir gün bana kapıyı gösterdi :D :D Şaka şaka. sağolsun çok yüreklendirdi beni, hatta sayfamı düzenini vs. herşeyine yardımcı oldu. Çok teşekkürler canım. 


Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Sanırım hayalperestten tutkum olan kitaba döndü. Kendime ait bir dünya nedeniyle oldu mu sana kitapperestdünyam :D :D 


Hangi mevsimi seversiniz?
Biraz düşündüm de özellikle sevdiğim yok. Tercihim ne sıcak ne soğuk, sanırım ara mevsimler (ilk bahar, sonbahar) ama yağmuru pek sevdiğim söylenmez.



Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
insan hayatının başı ve sonunu, doğum ve ölüm



Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Kırmızı Ruj (yakıştığını düşünüyorum çünkü)



Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Kendime yeni bir dünya ve  kadim dostlar 



Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Okumak tabii ki, yazma işi yeteneğe bakar :D



Şiir mi roman mı hikaye mi?
Roman 



En çok etkilendiğin film?
Aşk ve Gurur 


Hangi tür kitap/film?
Ağırlık fantastik, historical ,devamında distopya, polisiye,gerilim, romantik
(başka kaldı mı :P )


Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
ikisini de yaşadım, iş hayatı daha zor, öğrenciliği tercih ederim 


Kitap okumak mı film izlemek mi?
Önceliğim daima kitap, ama dönem dönem filme de sarıyorum



Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Klasiği bir türlü yakıştıramadım kendime, ağırlık spor


Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
 kitap



En sevdiğin yemek nedir?
Yemekten sayılır mı bilmiyorum ama Kısır'a bayılırım, şöyle ekşili ekşili :D


En sevdiğin dizi?
CSI:NY



Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Düşünce okumak sanırım



Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
oldukça yavaş iyileşmek, hatta sürekli tekrarlaması



Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

Var ve yok. Bu ara kitap perhizindeyim :D :D
O yüzden yazmayım, sonra gidip bir sepet yapar.... sonra da gitti paracıklar diye ağlarım :D :D



İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
sanırım tokalon fondöten hani çok eskilerden, yüze kalıp gibi yapışan.
(umarım burada yaşımı belli etmemişimdir)




MİM BİTTİ  :D :D


Benim mimlediklerim : yamak'dan  masum inciler

6 yorum:

  1. Benim adım mı o :))) Gidip ben de cevaplayayım bari :) Sağ olasın Çiğdem'cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yorumunu görene kadar sen cevaplamışsın bile :D :D
      sana göbek adı olarak speedy gonzales adını veriyorum tabi kabul edersen :P :P

      Sil
  2. İyi yapmışım işte ısrar ederek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle olmuş, ne desem ki allah tuttuğunu kitap etsin diye dua edicem.
      kitap sevdalısının duası da öyle olur herhalde :D :D

      Sil
    2. ahaha benim itirazım olmaz, ondan güzel dua mı olur :D

      Sil
  3. Merhaba! Sayfanı yeni gördüm. Benimde Favori filmim Aşk ve Gurur . =)

    YanıtlaSil