23 Aralık 2013 Pazartesi

RKBT 11.TUR || Ali Harris - İlk Son Öpücük || My To Do List


Merhaba,
Bugün bir özelimi sizlerle paylaşmak istiyorum: Yapmak istediklerime dair listemi.
Bu fikri bize veren Molly ve onun sürekli değişen to do list'i oldu. Kitap boyunca onun listelerine imrenirken bir yandan Ryan'ın yazdığı olmak listesini de göz önünde bulundurarak, basit veya zor yada hayal veya gerçekleşmesi muhtemel diye düşünmeden, öncelik sırasız, aklıma geldiği gibi kendimce listemi oluşturdum.




İtalya'da İspanyol merdivenlerini ve  "Aşk Çeşmesi"ni görmek

Kuzey Işıklarını izlemek
İngiltere'de London Eye'den kenti seyretmek


*Milli Piyango 2014 çekilişi büyük ikramiye olmasa da bir- iki yıllık kitap masraflarımı çıkarmak (tamam biliyorum, bu daha çok hayallerim ve ben konulu ama olsun yazmak istedim. :D)

kısa vadede olanaksız gibi ama mutlaka bir kedi ve köpek edinmek.

Amatörce de olsa bir müzik aleti çalmak (nedense kemana ayrı bir hayranlığım var)

ve bütün bu yapmak istediklerimi ailem ve sevdiklerimle birlikte yapmak (Sanırım benim için en önemlisi bu :D )

Son olarak bendeniz Çiğdem'den ufak bir tavsiye:
Hayat cidden çok kısa ve belirsiz. Anı yaşamak, ve dolu dolu yaşamak, gerekiyor. Sevdiklerinizle vakit geçirin, onlarla mutlu anılar biriktirin. (Şefika'cım bu ifade senden, çok sevdim)
Son olarak kendinize asla keşke diye başlayan cümleler kurdurtmamaya çalışın....

Hoşçakalın, sevgiyle kalın...
Çiğdem










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder