19 Ekim 2013 Cumartesi

Kasey Michaels - Nefes Nefese (Daughtry Family #3)




Orjinal Adı: How to Beguile a Beauty
Seri Bilgisi: Daughtry Family # 3
GoodReads Puanı: 3.62
Türkçe Yayın: Pegasus
Çevirmen: Gizem Onat


Yorumum;

Dün öğleden sonra başladığım NEFES NEFESE gecenin ilerleyen saatlerinde bitti. Historical Romance'ları her zaman sevmişimdir. Yazarın tarzını da severim. O yüzden bayramda bu kitaba öncelik vereyim dedim.
Bu kitabı okurken kendimle ilgili şunu da farkettim, ben saf romantik sevmiyorum, historical de olsa her türden biraz karışık olarak yazılmış kitapları seviyorum. Bu anlamda kitap benden geçer not aldı. Bir arkadaşım okurken sıkıldım demişti, ben sıkıcı bulmadım ama beklentilerimi karşıladı, harikulade de diyemiyorum. Evet yazarın kalemi gayet güzel, anlatımı akıcı. Ama bu kitapta karakterler, konu, olayların örgüsü, gelişimi anlamında biraz daha zenginlik olsaymış demeden geçemiyorum.

1- Karakterler; Malvern Dükü (Tanner Blake) daha önceki kitapta da yer alıyordu. Şahsen gözü kara,  gizemli, biraz alaycı, ağırlığı olan karizmatik biri gibi olur diye düşünüyordum. Bu kitapta ise çıtkırıldım gibiydi son derece sıradan, figüran gibiydi açıkcası. Hatta yan karakter Justin Wilde bile daha iyiydi. Lydia'ya gelince o zaten içine kapanıktı, kendi kitabında kişiliğini bulur diyordum. Evet biraz kendine güveni geldi ama oldukça yetersizdi. 
Malvern Dükü'nün kuzeni Jasmine ise saç baş yolduran ama kitaba aksiyon getiren bir karakter.

2-Konu; Konu olarak güzeldi ancak tam olgunlaşmamıştı. Gizem, entrika, polisiye öğeler eklenmiş (ki ben bu çeşniyi çok severim) ama kitabın sonunda hala açık olan kısımlar vardı. Anlatırsam spoiler olacak o nedenle bu kısmı geçiştiriyorum.

Şimdi bu kadar olumsuz yorumun altında sıkılmaz mı insan diyebilirsiniz, ama sıkılmadım. :)
Sadece yazarın önceki kitaplarını da bildiğimden daha iyisini yazabilirdi diye düşündüm.
Ama kapaklarına lafım yok onları gayet beğeniyorum :D :D
Bu kitabına nazarlık olsun diyorum ve sonraki kitabını merakla bekliyorum.

Değerlendirmem,


3 - Ne iyiydi ne de kötüydü






****


Acıyı Ve Kaybı Hatırlatan Bir Adam...

Sevdiği subayı savaşta kaybeden Leydi Lydia Daughtry, bir daha kimseyi sevemeyeceğini düşünmektedir. Ta ki yakışıklı bir dük onda varlığından bile habersiz olduğu duygular uyandırana kadar. Fakat ona kaybettiklerini de hatırlatan biri için böyle duygular beslemesi mümkün müdür?


Aşka ve tutkuya nasıl inandırabilir?


Malvern Dükü Tanner Blake, ölmek üzere olan arkadaşına, onun "sevgili Lydiasına" iyi bakacağına dair söz vermiştir. Bu yüzden genç ve güzel kadını arzulama hakkını kendinde göremez; özellikle de bir başkasıyla nişanlıyken! Tanner çareyi Lydiaya uygun bir eş aramakta bulur. Fakat hayatlarına gizem ve tehlike girdiğinde ve Tannerın verdiği söz daha kişisel bir anlam kazandığında, Lydiayı sonsuza dek yanında tutmak isteyecektir.


"Kasey Michaels aşkı sadece modern zamanlarda değil, tarihin her döneminde görkemle kelimelere döküyor."

The Romance Reviews






1 yorum:

  1. Bloglar Topluluğu'ndan Merhaba! Tanıtım sayfamız açıldı... Blogunuzu inceledik. Diğer bloglarla paylaşıp sizi tanımalarını ve takip etmelerini sağlayabiliriz.. Sayfanızın tanıtım yazınızı buradan yollayabilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil