13 Ekim 2013 Pazar

Lisa Kleypas - Vazgeçemem Senden (The Hathaways #2)



Orjinal Adı: Seduce Me at Sunrise
Seri Bilgisi: The Hathaways #2
GoodReads Puanı: 4.10
Türkçe Yayın: Epsilon
Çevirmen: Seden Gürel





(kitap iklimi yorumlarımdan)
yorumum

Bu hafta sonu kendimi resmen okumaya verdim. Birini bitirdim diğerine başladım.  En son Lisa Kleypas'ın Vazgeçmem Senden kitabını okudum. Historicalde çok beğendiğim yazarlardan biri ve Hathaway serisini de oldukça seviyorum. Bana Julia Quinn'in Bridgerton ailesini anımsatıyorlar. İlk kitap Amelia ve çingene Cam Rohan'ın hikayesiydi. Bu kitabın ana karakterleri olan Win ve yine çingene olan Merripen'le orda tanışmıştık. O zaman bile onların hikayesini merak etmiştim. Bu kitapta Merripen'in aileye katılışından itibaren hayatının detaylarını ve Win'le olan aşkını anlatıyor ayrıca Cam Rohan'la olan sırlarını ve ortak geçmişlerini de öğreniyoruz. İlk kitaptaki sakin, hastalıklı Win gitmiş yerine hayatının iplerini elinde tutan, aşkını itiraf eden cesaretli ve tutkulu bir Win gelmiş.  Merripen ise her zamanki gibi ketum, sevgisini içinde yaşamaya çalışan canından çok sevdiği Win'i kendinden bile korumaya çalışan tiplemesi devam etmiş. Tabi sonunda hatasını anlıyor.  Bu serinin en çok sevdiğim tarafı karakterlerin bir-iki kişiyle sınırlı olmaması, ailenin bütün üyelerine detaylıca yer verilmesi. Hepsinin hikayesini okumaya bayılıyorum. Ama en çok Leo'yu merak ediyorum. Geçtiğimiz kitapta dağılan Leo bu kitapta giderek toparlanıyor, hatta  kendine dişli birini bile buluyor. Yanılmıyorsam onun hikayesinde oldukça gülüp eğleneceğiz. Yazarın kalemi bence oldukça iyi, sıkıcı olmayan historicaller yazıyor.  Türü sevenlere okumalarını şiddetle tavsiye ederim.

Değerlendirmem;


5-Tek kelimeyle mükemmeldi


***
Vazgeçmem Senden  New York Times gazetesinin çok satan kitaplar listesinin gözde yazarından göz kamaştıran bir roman daha... İnkâr edilen bir arzu... Yasaklanmış, özlem dolu bir aşk... Yakışıklı bir Çingene olan Kev Merripen uzun süredir güzel ve terbiyeli Winnifred Hathawayyi arzulamaktadır. Fakat gizemli bir kökene sahip olduğundan belirsiz geçmişinin etrafına ışık saçan hassas Wine zarar vermesinden korkar. Bu yüzden onun cazibesine karşı koymaya çalışır ve çok geçmeden genç kız ondan çok ama çok uzağa gitmek zorunda kalır. Merripen, Win İngiltereye geri döndüğünde her ne olursa olsun aşkı inkâr eden biriymiş gibi görünmeye devam eder. Bu sırada genç kızın karşısına çekici, karşı konulmaz bir talip çıkar. Kev ya şimdi harekete geçecektir ya da asla. Fakat önce kaderine dair tehlikeli bir sırla yüzleşmesi gerekmektedir, aksi takdirde âşık olduğu kadını sonsuza dek kaybedecektir. 
"Nefesinizi kesecek."  Romantic Times


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder