7 Mart 2015 Cumartesi

Bir CNR EXPO KİTAP FUARI Daha Geçti....


Merhabalar

Yine bir fuar sonrası sizlerleyim. Fuar dönüşü rahatsızlanmam (nazar mı değdi ne :P) ve iş yoğunluklarım nedeniyle postu anca yayınlayabiliyorum.

CNR Kitap Fuarı'nın ikincisi  bu yıl 27 Şubat - 8 Mart tarihleri arası yapılıyor. Ben de ilk hafta sonunu kaçırmadan bir gezeyim dedim. Öncelikle Tüyap'ta olduğu gibi hem ziyaretçi hem de yayıncı olarak yoğun bir kalabalık yok, en azından ilk hafta sonu için. 
Anadolu yakasında bulunduğum için güzergah olarak Üsküdar(otobüs) -Marmaray-Havaalanı Metrosu'nu tercih ettim. Otobüs yolcuğunu hariç gerisi iyiydi :D :D
Fuar dediğim gibi çok kalabalık değildi ama ben gayet eğlendim. Yayınevleri ve uzun süredir görmediğim arkadaşlarla güzel sohbetler yapma imkanım oldu. Kesinlikle özlemişim :D :D
Yine her fuarda olduğu gibi elimden geldiğince bol bol fotoğraf çekip indirimleri paylaşmaya çalıştım. Gelme imkanı olmayan veya duruma göre gelmeyi düşünenlere az bir faydam olsun istedim.
tüm fotolar ve indirimler Kitapların Penceresinden sayfamda online olarak yayınlandı ve çok fazlalar. Aşağıda linklerini ekledim ama umarım gözden kaçan olmamıştır :D :D

Genel olarak bilgi verirsem;
 Nemesis (ciltli olan farklı), Optimum Kitap, Fenomen, Angel Yayınları, Aspendos, fiyatları 10 TL'de fixlemişlerdi. 
Martı ise her zamanki gibi 5-10-15 TL (cep, normal,ciltli) fiyat aralığındaydı.
İthaki grubunda Müptela ve Yabancı %25 diğerleri %25-50 arasında,
Epsilon özel kampanya fiyatları haricinde genel  %20,
Artemis %30, Eksik Parça %25
aklımda doğrudan kalanlar. Diğerleri de linklerde :D



Alışverişlerimi genelde internet üzerinden hallettiğim için fuarda fazla birşey almadım. Ama elim boş olarak da çıkmadım. Aşağıdaki kareye girmeyen Nemesisten Kat Martin Şeytanın Kolyesi ve Jaci Burton'lar var. Onlar da inşallah kısa zamanda elimde olacak :D :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder